Pazarlama Planı


Hedef kitle bir anahtar kelime midir? Anahtar kelimeleri ne olmalı?

Günümüzde pazarlama teknikleri hızla gelişmektedir. Sosyal platformlara aktarılan her kelime, veritabanı yöneticileri için bir pırlanta değerindedir. Örnek olarak: “Hedef kitlelerin kullanmış olduğu anahtar kelimelerin değişim özelliklerini inceliyoruz.” ya da “Fransa da, Mayıs ayı içerisinde, X generasyonun konverzasyonlarında en çok kullanılan kelime tatil olmaktadır.”
Internet ve akıllı mobil cihazlar bireylerin ana iletişim sistemi olmuştur. Offline marketing bireylerin yenilik ile karşılaşması ve ikna sürecine girmesi için çok önemli bir enformasyon dağıtım sistemidir. Doğru veriler doğrultusunda hazırlanmış bir müzik pazarlama planı, sanatçı geliştirme ve ürün konumlandırma için çok önemlidir. Burada verilerin hangi hedef kitle için derlenmesi gerektiği kararlaştırmak önemli bir süreçtir.
Pazarlama araçlarının tespiti. Bir yıllık zaman çizelgelerinin hazırlanması. Yayınlama tarihlerinin tepspit edilmesi. Bütçelendirme. Ürün fiyatlandırması ve satış tahminlerinin hesaplanması. Kurumsal pazarlama planlarının koordine edilmesi. Kısaca entegre müzik pazarlama sistemi tasarımı ve tasarım danışmanlığı uzman olduğumuz bir alandır.

“Müzik pazarlaması ile ulaşamayacağınız yer yoktur”